Розробка модели зміни транспортної стомлюваності пасажирів при підході до зупиночних пунктів приміських автобусних маршрутів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.38583Ключові слова:
транспортне обслуговування, приміське сполучення, транспортна стомлюваність, швидкість руху, час підходуАнотація
Досліджено зміну транспортної стомлюваності пасажирів при підході до зупиночного пункту приміського пасажирського транспорту. Встановлено вплив віка пасажира, швидкості його руху та часу підходу до зупиночного пункту на значення показника активності регуляторних систем пасажира. Розроблено регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при підході до зупинки.
Посилання
- Transportna systema Ukrayiny. Available at: http://www.geograf.com.ua/human/school-course/409-transportna-sistemaukrajini
- Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kiev, NAU, 469.
- Naselenie Ukrainy. Available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D1%8B
- Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teorija gorodskih passazhirskih perevozok. Moscow, Vysshaja school, 535.
- Kristopchuk, M. J. (2009). Efektyvnist' pasazhyrs'koyi transportnoyi systemy prymis'koho spoluchennya. Kharkiv, KhNAUE, 214.
- Osnovy organizacii prigorodnogo passazhirskogo dvizhenija. Available at: http://scbist.com/wiki/9011-osnovy-organizacii-prigorodnogo-passazhirskogodvizheniya.html
- Dolya, V. K. (2011). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kharkiv, Vydavnytstvo "Fort", 504.
- Matantseva, O. Yu. (1988). Analiz mehanizma prinjatija reshenij pri organizacii avtobusnyh perevozok. Sovershenstvovanie organizacii i upravlenija perevozochnym processom na passazhirskom avtomobil'nom transporte. Moscow, NIIAT, 100–107.
- Spirin, I. V. (2003). Organizacija i upravlenie passazhirskimi avtomobil'nymi perevozkami. Moscow, Academy, 400.
- Gudkov, V. A., Mirotin, L. B., Velmozhin, A. V., Shiryaev, S. A. (2004). Passazhirskie avtomobil'nye perevozki. Moscow, Hotline – Telecom, 448.
- Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997) Transit service and path choice models in stochastic and time-dependent networks. Transportation Science, 31, 129–146.
- Schmöcker, J.-D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological, 42 (10), 925–945. doi: 10.1016/j.trb.2008.02.001
- Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.
- Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, 35 (3), 268–285. doi: 10.1287/trsc.35.3.268.10149
- Tong, C. O., Wong, S. C. (1999). A schedule-based time-dependent trip assignment model for transit networks. ATR, 33 (3), 371–388. doi: 10.1002/atr.5670330307
- Lam, W. H. K., Gao, Z. Y., Chan, K. S., Yang, H. (1999). A stochastic user equilibrium assignment model for congested transit networks. Transportation Research Part B: Methodological, 33 (5), 351–368. doi: 10.1016/s0191-2615(98)00040-x
- Zinchenko, V. P. (Еd.) (1974). Vvedenie v jergonomiku. Moscow, Soviet radio, 352.
- Vinogradov, M. I. (Еd.) (1969). Rukovodstvo po fiziologii truda. Moscow, Medicine, 408.
- Medvedєva, V. I. (Еd.) (1984). Fiziologicheskie principy razrabotki rezhimov truda i otdyha. Leningrad, Nauka, 140.
- Gyulev, N. U. (1993). Vybor racional'nogo kolichestva avtobusov na marshrutah goroda s uchetom vlijanija chelovecheskogo faktora. Kharkiv, KhART, 174.
- Halushko, V. G. (1976). Verojatnostno-statisticheskie metody na avtotransporte. Kiev, Vysshaja school, 232.
- Krokhin, M. N. Kirpichnikov, A. B. (2006). The optimal duration of work and rest of the locomotive crew. What is it to be?, 8. Available at: http://www.eav.ru/publ1.php?publid=2004-01a04
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Михайлівна Григорова, Юрій Олександрович Давідіч, Віктор Костянтинович Доля
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.