Розробка модели зміни транспортної стомлюваності пасажирів при підході до зупиночних пунктів приміських автобусних маршрутів

Автор(и)

  • Тетяна Михайлівна Григорова Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна
  • Юрій Олександрович Давідіч Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна
  • Віктор Костянтинович Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.38583

Ключові слова:

транспортне обслуговування, приміське сполучення, транспортна стомлюваність, швидкість руху, час підходу

Анотація

Досліджено зміну транспортної стомлюваності пасажирів при підході до зупиночного пункту приміського пасажирського транспорту. Встановлено вплив віка пасажира, швидкості його руху та часу підходу до зупиночного пункту на значення показника активності регуляторних систем пасажира. Розроблено регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем  пасажира при підході до зупинки.

Біографії авторів

Тетяна Михайлівна Григорова, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Кандидат технічних наук

Кафедра транспортних систем і логістики

Юрій Олександрович Давідіч, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Віктор Костянтинович Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Transportna systema Ukrayiny. Available at: http://www.geograf.com.ua/human/school-course/409-transportna-sistemaukrajini
  2. Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kiev, NAU, 469.
  3. Naselenie Ukrainy. Available at: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D1%8B
  4. Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teorija gorodskih passazhirskih perevozok. Moscow, Vysshaja school, 535.
  5. Kristopchuk, M. J. (2009). Efektyvnist' pasazhyrs'koyi transportnoyi systemy prymis'koho spoluchennya. Kharkiv, KhNAUE, 214.
  6. Osnovy organizacii prigorodnogo passazhirskogo dvizhenija. Available at: http://scbist.com/wiki/9011-osnovy-organizacii-prigorodnogo-passazhirskogodvizheniya.html
  7. Dolya, V. K. (2011). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kharkiv, Vydavnytstvo "Fort", 504.
  8. Matantseva, O. Yu. (1988). Analiz mehanizma prinjatija reshenij pri organizacii avtobusnyh perevozok. Sovershenstvovanie organizacii i upravlenija perevozochnym processom na passazhirskom avtomobil'nom transporte. Moscow, NIIAT, 100–107.
  9. Spirin, I. V. (2003). Organizacija i upravlenie passazhirskimi avtomobil'nymi perevozkami. Moscow, Academy, 400.
  10. Gudkov, V. A., Mirotin, L. B., Velmozhin, A. V., Shiryaev, S. A. (2004). Passazhirskie avtomobil'nye perevozki. Moscow, Hotline – Telecom, 448.
  11. Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997) Transit service and path choice models in stochastic and time-dependent networks. Transportation Science, 31, 129–146.
  12. Schmöcker, J.-D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model. Transportation Research Part B: Methodological, 42 (10), 925–945. doi: 10.1016/j.trb.2008.02.001
  13. Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.
  14. Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, 35 (3), 268–285. doi: 10.1287/trsc.35.3.268.10149
  15. Tong, C. O., Wong, S. C. (1999). A schedule-based time-dependent trip assignment model for transit networks. ATR, 33 (3), 371–388. doi: 10.1002/atr.5670330307
  16. Lam, W. H. K., Gao, Z. Y., Chan, K. S., Yang, H. (1999). A stochastic user equilibrium assignment model for congested transit networks. Transportation Research Part B: Methodological, 33 (5), 351–368. doi: 10.1016/s0191-2615(98)00040-x
  17. Zinchenko, V. P. (Еd.) (1974). Vvedenie v jergonomiku. Moscow, Soviet radio, 352.
  18. Vinogradov, M. I. (Еd.) (1969). Rukovodstvo po fiziologii truda. Moscow, Medicine, 408.
  19. Medvedєva, V. I. (Еd.) (1984). Fiziologicheskie principy razrabotki rezhimov truda i otdyha. Leningrad, Nauka, 140.
  20. Gyulev, N. U. (1993). Vybor racional'nogo kolichestva avtobusov na marshrutah goroda s uchetom vlijanija chelovecheskogo faktora. Kharkiv, KhART, 174.
  21. Halushko, V. G. (1976). Verojatnostno-statisticheskie metody na avtotransporte. Kiev, Vysshaja school, 232.
  22. Krokhin, M. N. Kirpichnikov, A. B. (2006). The optimal duration of work and rest of the locomotive crew. What is it to be?, 8. Available at: http://www.eav.ru/publ1.php?publid=2004-01a04

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-20

Як цитувати

Григорова, Т. М., Давідіч, Ю. О., & Доля, В. К. (2015). Розробка модели зміни транспортної стомлюваності пасажирів при підході до зупиночних пунктів приміських автобусних маршрутів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3(74), 4–9. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.38583

Номер

Розділ

Процеси управління