Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту

Автор(и)

  • Bagish Yeritsyan Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Боголія, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-0579-3882
  • Borys Liubarskyi Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Боголія, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-2985-7345
  • Dmytro Iakunin Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Боголія, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-3995-3162

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66782

Ключові слова:

комбінований привід, імітаційна модель, нахил кузова, швидкість руху, пневморессор, лінійний двигун

Анотація

Розглянуто імітаційну модель комбінованої системи нахилу кузова швидкісного рухомого складу залізниць. Визначено характер зміни механічних, електричних, пневматичних та енергетичних параметрів у часі, а також їх амплітудні значення, що визначають вибір елементної бази напівпровідникових перетворювачів, параметри та типи балонів пневморессор і навантаження в елементах надвізкової будови рухомого складу. Результати можливо використати при проектуванні швидкісного рухомого складу без суттєвої реконструкції існуючої транспортної інфраструктури.

Біографії авторів

Bagish Yeritsyan, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Боголія, 21, м. Харків, Україна, 61002

Старший викладач

Кафедра електричного транспорту та тепловозобудування

Borys Liubarskyi, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Боголія, 21, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра електричного транспорту та тепловозобудування

Dmytro Iakunin, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Боголія, 21, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра електричного транспорту та тепловозобудування

Посилання

  1. Kornienko, V. V., Omel'yanenko, V. I. (2007). Vy'sokoskorostnoj e'lektricheskij transport. Mirovoj opy't. Khar'kov: Nacional'ny'j tekhnicheskij universitet «Khar'kovskij politekhnicheskij institut», 159.
  2. Yakunin, D. I. (2010). E'lektromekhanicheskaya sistema privoda s linejny'm dvigatelem dlya naklona kuzovov skorostnogo podvizhnogo sostava. Kharkiv: Nacional'ny'j tekhnicheskij universitet «Khar'kovskij politexnicheskij institut», 202.
  3. Lyubars'kyij, B. G. (2014). Teoretichnі osnovi dlya viboru ta ocіnki perspektivnikh sistem elektromekhanіchnogo peretvorennya energіi elektrorukhomogo skladu. Kharkiv: Nacіonal'nij texnіchnij unіversitet «Kharkіvs'kij polіtekhnіchnij іnstitut», 368.
  4. Razvitie tekhnologii naklona kuzovov vagonov (2001). Zhelezny'e dorogi mira, 11, 8–16.
  5. Garicoix, M. (2008). Talgo company in the domestic and foreign markets,La Viedu Rail, 3173, 20–25.
  6. Kottenhahn, V. (1998). Rolling stock to eliminate the gaps in the high-speed network—tilting trains in Germany. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 212 (1), 85–102. doi: 10.1243/0954409981530706
  7. Janicki, J. (2005). The development of high-speed transport. Deine Bahn, 9, 555–562.
  8. Oriol, M. (2008). Universal high-speed train for Spain's rail roads. European Railway Review, 3, 87–91.
  9. Michell, M., Martin, S. L. (2014). Building a railway for the 21st century: bringing high speed rail a step closer. Conference on Railway Excellence, Railway. Australia. Technical Society of Australasia, Proceedings, 612–621.
  10. McIntosh, J., Newman, P., Glazebrook, G. (2013). Why Fast Trains Work: An Assessment of a Fast Regional Rail System in Perth, Australia. JTTs, 03 (02), 37–47. doi: 10.4236/jtts.2013.32a005
  11. Smith, R. A., Zhou, J. (2014). Background of recent developments of passenger railways in China, the UK and other European countries. JZUS-A, 15, 925–935. doi: 10.1631/jzus.a1400295
  12. Luo, R, Zeng, J. (2009). Dynamic simulation of tilting train controlled by air springs. Engineering mechanics, 26 (3), 240–245.
  13. Hoyon, Ch., Gaiguant, J-C., Cros, M. (1999). Body-tilt system for articulated vehicles, a vehicle including such a system, and a set of such vehicles. U.S.Patent 5921185, 105/4.1; 105/199.1; 105/199.2. Alstom Transport SA (Paris, FR), 08/859,909, July 13.
  14. Weiss, T. (1998). ICN tilting trains will deliver faster and more frequent service. Railway Gazette International, Sutton, Surrey: Reed Business, 12 (154), 851–854.
  15. Weiss, T. (2003). Betriebserfahrungen mit den Intercity-Neigezügen ICN der Schweizerischen Bundesbahnen. ZEVrail Glasers Annalen, Berlin: Georg Siemens, 127 (9), 412–416.
  16. Machefert-Tassin, Y., Parel, C. (2001). Suisse, l'intercity Neigezug ou ICN: version helvète du train pendulaire. Chemins de fer, Paris Cedex 10: Association française des amis des chemins de fer, 6 (471), 29–37.
  17. Andersson, E., Bahr, H. V., Nilstam, N. G. (1995). Allowing higher speeds on existing tracks—design considerations of the X2000 train for Swedish State Railways. ARCHIVE: Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit 1989-1996 (vols 203-210), 209 (26), 93–104. doi: 10.1243/pime_proc_1995_209_261_02
  18. Sasaki, K. (2000). A Lateral Semi-Active Suspension of Tilting Train. Quarterly Report of RTRI, 41 (1), 11–15. doi: 10.2219/rtriqr.41.11
  19. Enomoto, M., Kamoshita, S., Kamiyama, M., Sasaki, K., Hamada, T., Kazato, A. (2005). Development of Tilt Control System Using Electro-Hydraulic Actuators. Quarterly Report of RTRI, 46 (4), 219–224. doi: 10.2219/rtriqr.46.219
  20. Andersson, E., Nilstam, N. (1984). The development of advanced high speed vehicles in Sweden. ARCHIVE: Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part D: Transport Engineering 1984-1988 (vols 198-202), 198 (15), 229–237. doi: 10.1243/pime_proc_1984_198_152_02
  21. Elia, A. (1998). Fiat Pendolino: developments, experiences and perspectives. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 212 (1), 7–17. doi: 10.1243/0954409981530643
  22. Erіcyan, B. Kh., Liubars'kij, B. G. Yakunіn, D. І. (2015). Matematichna model' pnevmatichnoi chastini kombіnovanogo pnevmatichnogo ta elektromexanіchnogo privodu naxilu kuzova transportnogo zasobu. Sistemi obrobki іnformacіi, 10, 200–204.
  23. Lyubars'kij, B. G., Erіcyan, B. Kh., Yakunіn, D. I. (2015). Matematichna model' elektromexanіchnoi chastini kombіnovanogo pnevmatichnogo ta elektromexanіchnogo privodu naxilu kuzova transportnogo zasobu. Sistemi obrobki іnformacіi, 11, 50–54.
  24. Erіcyan, B. Kh., Lyubars'kij, B. G., Yakunіn, D. І. (2015). Іmіtacіjna model' kombіnovanogo pnevmatichnogo ta elektromexanіchnogo privodu naxilu kuzova transportnogo zasobu. Zbіrnik naukovix prac' Kharkіvs'kogo unіversitetu Povіtryanix Sil, 4, 97–103.
  25. Erіcyan, B. Kh., Liubars'kij, B. G. Iakunіn, D. І. (2015). Іmіtacіjne modelyuvannya kombіnovanogo privodu naxilu kuzova shvidkіsnogo elektropoizdu. NTU «KhPI»: Mexanіka ta mashinobuduvannya, 1, 48–55.
  26. Liubars'kij, B. G., Erіcyan, B. Kh., Iakunіn, D. І. Glebova M. L. (2015). Optimіzacіya parametrіv lіnіjnogo dviguna naxilu kuzova transportnix zasobіv. Vistnyk NTU «KhPI», 41, 58–66.
  27. Lazarev, Yu. (2005). Modelirovanie processov i sistem v MATLAB. Uchebny'j kurs. Piter; Kiev: Izd. gruppa BHV, 512.
  28. . Chernykh, I. V. (2007). Modelirovanie e'lektrotekhnicheskikh ustrojstv v MATLAB, SimPowerSystems i Simulink, 288.
  29. Meeker, D. (2013). Finite Element Method Magnetics: Magnetics Tutorial. Available at: http://www.femm.info/wiki/MagneticsTutorial

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-27

Як цитувати

Yeritsyan, B., Liubarskyi, B., & Iakunin, D. (2016). Моделювання комбінованої системи нахилу кузову швидкісного рухомого складу залізничного транспорту. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(9(80), 4–17. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.66782

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи