Формування системного підходу до оптимізування маркетинг-менеджменту підприємства
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.70540Ключові слова:
маркетинг–менеджмент, системний підхід, кластеризація, машинобудівне підприємствоАнотація
Теоретично обґрунтовується і вирішується проблема формування системного підходу до застосування маркетинг–менеджменту в діяльності машинобудівних підприємств. Розроблено систему маркетинг-менеджменту діяльності промислових підприємств. Запропоновано модель оптимізування системи маркетинг–менеджменту підприємства, яка враховує кластеризацію підприємств за ознакою виконання маркетингових функцій; удосконалено процес прийняття управлінських рішень стосовно вибору оптимальної структури організування маркетинг–менеджменту на підприємстві.
Посилання
- Sragovich, V. G., Spalinski, J. (2005). Mathematical Theory of Adaptive Control. Singapore: World Scientific.
- Brooks, N. (2003). Vulnerability, Risk and Adaptation: A Conceptual Framework. Working Paper 38, Tyndall Centre for Climate Change Research, University of East Anglia, Norwich.
- Lee, J.-Y., Kozlenkova, I. V., Palmatier, R. W. (2014). Structural marketing: using organizational structure to achieve marketing objectives. Journal of the Academy of Marketing Science, 43 (1), 73–99. doi: 10.1007/s11747-014-0402-9
- Haghshenas, L., Abedi, A., Ghorbani, E. (2013). Review Consumer Behavior and Factors Affecting on Purchasing Decisions. Singaporean journal of business economics, and management studies, 1 (10), 17–24. doi: 10.12816/0003798
- George, T., Chrisa, K. (2007). Marketing Research Merely Reflects The Needs And Wants Of Consumers. Consumers American Journal of Applied Sciences, 4 (8), 587–591. doi: 10.3844/ajassp.2007.587.591
- Meagher, K., Wait, A. Firm Organization and Market Structure: Centralization vs. Decentralization. SSRN Electronic Journal. doi: 10.2139/ssrn.1271754
- Ivanova A. I. (2014). Marketing Innovations in the Context of Interaction of Enterprises of the Production and Service Sphere on the Basis of Use of Outsourcing. Business Inform, 2, 371–377.
- Holmlund, M., Kowalkowski, C., Biggemann, S. (2016). Organizational behavior in innovation, marketing, and purchasing in business service contexts – An agenda for academic inquiry. Journal of Business Research, 69 (7), 2457–2462. doi: 10.1016/j.jbusres.2016.02.014
- Chang, W., Park, J. E., Chaiy, S. (2010). How does CRM technology transform into organizational performance? A mediating role of marketing capability. Journal of Business Research, 63 (8), 849–855. doi: 10.1016/j.jbusres.2009.07.003
- Saridis, G. N. (2001). Entropy in Control Engineering. Series in Intelligent Control and Intelligent Automation 12. WorldScientific, 1–148.
- Voloshyn, O. F., Mashchenko, S. O. (2010). Modeli ta metody pryiniattia rishen. Kyiv : VPTs «Kyivskyi universytet», 336.
- Romaniuk, V. V., Nezdorovin, V. P. (2011). Prohramnyi Matlab–modul dlia pobudovy kolektyvnoho poriadku z vykorystanniam uzahalnenoho pravyla Borda u suspilno–ekonomichnykh zadachakh ranzhuvannia za dopomohoiu metodiv holosuvannia. Nauka i ekonomika, 1 (21), 163–170.
- Bury, H., Petriczek, G., Wagner, D.; Trzaskalik, T. (Ed.) (1999). Determining of group opinion with the Kemeny's median method (in Polish). In: Preference Modelling and Risk' 99. Katowice.
- Davison, M. L. (1983). Multidimensional Scaling. Wiley, New York.
- Tolstova, Y. N. (2006). Osnovy mnohomernoho shkalirovania. Moscow: KDU, 160.
- Orlov, A. Y. (2005). Pryniatie resheniy. Teoryia i metody razrabotki upravlencheskikh resheniy. Moscow: MarT, 496.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Svitlana Kovalchuk, Dmytro Kobets, Ludmyla Dybchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.