Формування системного підходу до оптимізування маркетинг-менеджменту підприємства

Автор(и)

  • Svitlana Kovalchuk Хмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, Україна, 29016, Україна https://orcid.org/0000-0001-9535-8678
  • Dmytro Kobets Хмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, Україна, 29016, Україна https://orcid.org/0000-0002-4822-2951
  • Ludmyla Dybchuk Хмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, Україна, 29016, Україна https://orcid.org/0000-0002-5412-7686

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.70540

Ключові слова:

маркетинг–менеджмент, системний підхід, кластеризація, машинобудівне підприємство

Анотація

Теоретично обґрунтовується і вирішується проблема формування системного підходу до застосування маркетинг–менеджменту в діяльності машинобудівних підприємств. Розроблено систему маркетинг-менеджменту діяльності промислових підприємств. Запропоновано модель оптимізування системи маркетинг–менеджменту підприємства, яка враховує кластеризацію підприємств за ознакою виконання маркетингових функцій; удосконалено процес прийняття управлінських рішень стосовно вибору оптимальної структури організування маркетинг–менеджменту на підприємстві.

Біографії авторів

Svitlana Kovalchuk, Хмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, Україна, 29016

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра маркетингу і товарознавства

Dmytro Kobets, Хмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, Україна, 29016

Кандидат економічних наук, старший викладач

Кафедра обліку і аудиту

Ludmyla Dybchuk, Хмельницький національний університет вул. Інститутська, 11, м. Хмельницький, Україна, 29016

Кандидат історичних наук, доцент

Кафедра маркетингу і товарознавства

Посилання

  1. Sragovich, V. G., Spalinski, J. (2005). Mathematical Theory of Adaptive Control. Singapore: World Scientific.
  2. Brooks, N. (2003). Vulnerability, Risk and Adaptation: A Conceptual Framework. Working Paper 38, Tyndall Centre for Climate Change Research, University of East Anglia, Norwich.
  3. Lee, J.-Y., Kozlenkova, I. V., Palmatier, R. W. (2014). Structural marketing: using organizational structure to achieve marketing objectives. Journal of the Academy of Marketing Science, 43 (1), 73–99. doi: 10.1007/s11747-014-0402-9
  4. Haghshenas, L., Abedi, A., Ghorbani, E. (2013). Review Consumer Behavior and Factors Affecting on Purchasing Decisions. Singaporean journal of business economics, and management studies, 1 (10), 17–24. doi: 10.12816/0003798
  5. George, T., Chrisa, K. (2007). Marketing Research Merely Reflects The Needs And Wants Of Consumers. Consumers American Journal of Applied Sciences, 4 (8), 587–591. doi: 10.3844/ajassp.2007.587.591
  6. Meagher, K., Wait, A. Firm Organization and Market Structure: Centralization vs. Decentralization. SSRN Electronic Journal. doi: 10.2139/ssrn.1271754
  7. Ivanova A. I. (2014). Marketing Innovations in the Context of Interaction of Enterprises of the Production and Service Sphere on the Basis of Use of Outsourcing. Business Inform, 2, 371–377.
  8. Holmlund, M., Kowalkowski, C., Biggemann, S. (2016). Organizational behavior in innovation, marketing, and purchasing in business service contexts – An agenda for academic inquiry. Journal of Business Research, 69 (7), 2457–2462. doi: 10.1016/j.jbusres.2016.02.014
  9. Chang, W., Park, J. E., Chaiy, S. (2010). How does CRM technology transform into organizational performance? A mediating role of marketing capability. Journal of Business Research, 63 (8), 849–855. doi: 10.1016/j.jbusres.2009.07.003
  10. Saridis, G. N. (2001). Entropy in Control Engineering. Series in Intelligent Control and Intelligent Automation 12. WorldScientific, 1–148.
  11. Voloshyn, O. F., Mashchenko, S. O. (2010). Modeli ta metody pryiniattia rishen. Kyiv : VPTs «Kyivskyi universytet», 336.
  12. Romaniuk, V. V., Nezdorovin, V. P. (2011). Prohramnyi Matlab–modul dlia pobudovy kolektyvnoho poriadku z vykorystanniam uzahalnenoho pravyla Borda u suspilno–ekonomichnykh zadachakh ranzhuvannia za dopomohoiu metodiv holosuvannia. Nauka i ekonomika, 1 (21), 163–170.
  13. Bury, H., Petriczek, G., Wagner, D.; Trzaskalik, T. (Ed.) (1999). Determining of group opinion with the Kemeny's median method (in Polish). In: Preference Modelling and Risk' 99. Katowice.
  14. Davison, M. L. (1983). Multidimensional Scaling. Wiley, New York.
  15. Tolstova, Y. N. (2006). Osnovy mnohomernoho shkalirovania. Moscow: KDU, 160.
  16. Orlov, A. Y. (2005). Pryniatie resheniy. Teoryia i metody razrabotki upravlencheskikh resheniy. Moscow: MarT, 496.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-21

Як цитувати

Kovalchuk, S., Kobets, D., & Dybchuk, L. (2016). Формування системного підходу до оптимізування маркетинг-менеджменту підприємства. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(4(81), 4–12. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.70540

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти