Освіта «через все життя» – нова парадигма навчання персоналу компаній

Автор(и)

  • Viktor Gogunskii Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченко, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0002-9115-2346
  • Olexii Kolesnikov Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченко, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0003-2366-1920
  • Kateryna Kolesnikova Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченко, 1, м. Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0002-9160-5982
  • Dmytro Lukianov Білоруський державний університет пр. Незалежності, 4, м. Мінськ, Республіка Білорусь, 220030, Білорусь https://orcid.org/0000-0001-8305-2217

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.74905

Ключові слова:

навчання, парадигма, безперервність, управління, комунікації, ланцюги Маркова, носії знань, трансфер

Анотація

У контексті управління навчанням виконаний аналіз особливостей та узагальнення структури взаємодії основних сутностей процесу, як власників знань. Показано, що система безперервного навчання є найважливішою складовою ефективної діяльності персоналу компаній. Віднесення основних носіїв знань ‑ команди, замовника, систем навчання і глибинних знань до певних дискретних станів, в яких може перебувати система, дозволяють відобразити систему за допомогою ланцюга Маркова

Біографії авторів

Viktor Gogunskii, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченко, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Доктор технічних наук, професор

Кафедра управління системами безпеки життєдіяльності

Olexii Kolesnikov, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченко, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра управління системами безпеки життєдіяльності

Kateryna Kolesnikova, Одеський національний політехнічний університет пр. Шевченко, 1, м. Одеса, Україна, 65044

Доктор технічних наук, доцент

Кафедра Інформаційних технологій проектування в машинобудуванні

Dmytro Lukianov, Білоруський державний університет пр. Незалежності, 4, м. Мінськ, Республіка Білорусь, 220030

Кандидат технічних наук

Кафедра загальної та клінічної психології

Факультету соціокультурних комунікацій

Посилання

  1. ISO/DIS 29990:2010. Learning services for non-formal education and training – Basic requirements for service providers (2010). ISO: ISO/TK 232, 18.
  2. Bosco, J. (2007). Lifelong learning: what? why? How? Western Michigan University, 8. Available at: http://homepages.wmich.edu/~bosco/docs/LifelongLearning-2.pdf
  3. Making a European Area of Lifelong Learning a Reality (2001). Commission of the European Communities. Brussels, 40. Available at: http://aei.pitt.edu/42878/1/com2001_0678.pdf
  4. Bushuyev, S. D., Bushuyev, D. A., Rogozina, V. B., Mikhieieva, O. V. (2015). Convergence of knowledge in project management. Technology and Applications, IDAACS, 496–500.
  5. Ozorhon, B., Karatas, C. G., Demirkesen, S. (2014). A Web-based Database System for Managing Construction Project Knowledge. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 119, 377–386. doi: 10.1016/j.sbspro.2014.03.043
  6. Kvasz, L. (2014). Kuhn’s Structure of Scientific Revolutions between sociology and epistemology. Studies in History and Philosophy of Science Part A, 46, 78–84. doi: 10.1016/j.shpsa.2014.02.006
  7. Stepko, M. F., Klymenko, B. V., Tovazhnyansky, L. L. (2004). Bologna process and lifelong learning. NTU "Kharkov Polytechnic University". Kharkov, 111. Available at: http://library.zntu.edu.ua/Bolon_process/Book.pdf
  8. Sherstyuk, O., Olekh, Т., Kolesnikova, K. (2016). The research on role differentiation as a method of forming the project team. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2/3 (80), 63–68. doi: 10.15587/1729-4061.2016.65681
  9. Otradskaya, T., Gogunskii, V. (2016). Development process models for evaluation of performance of the educational establishments. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3/3 (81), 12–22. doi: 10.15587/1729-4061.2016.66562
  10. Rivera, A., Kashiwagi, J. (2016). Identifying the State of the Project Management Profession. Procedia Engineering, 145, 1386–1393. doi: 10.1016/j.proeng.2016.04.204
  11. Lizunov, P. P., Beloshchitsky, S. A., Beloshchitskaya, S. V. (2011). Design – vector control by higher education institutions. Management of development of complex systems, 6, 135–139.
  12. Oganov, A. V., Gogunsky, V. D. (2013). Using the theory of constraints in implementing enterprise project management office. GESJ: Computer Sciences and Telecommunications, 4 (40), 59–65.
  13. Kolesnikova, K. V. (2013). Modeling of semistructured project management systems. Odes'kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi, 3 (42), 127–131. doi: 10.15276/opu.3.42.2013.25
  14. Demings System of Profound Knowledge. DEMING.PRO. Available at: http://www.deming.pro/deming_profound_knowledge.html
  15. Project Management Competency Development Framework (PMCDF) (2013). Model development project manager competencies, 91.
  16. Jeffery, K. J. (2015). Distorting the metric fabric of the cognitive map. Trends in Cognitive Sciences, 19 (6), 300–301. doi: 10.1016/j.tics.2015.04.001
  17. Naimpally, A., Ramachandran, H., Smith, C. (2011). Lifelong Learning for Engineers and Scientists in the Information Age. Elsevier, 102.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Gogunskii, V., Kolesnikov, O., Kolesnikova, K., & Lukianov, D. (2016). Освіта «через все життя» – нова парадигма навчання персоналу компаній. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(2(82), 4–10. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.74905