Освіта «через все життя» – нова парадигма навчання персоналу компаній
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.74905Ключові слова:
навчання, парадигма, безперервність, управління, комунікації, ланцюги Маркова, носії знань, трансферАнотація
У контексті управління навчанням виконаний аналіз особливостей та узагальнення структури взаємодії основних сутностей процесу, як власників знань. Показано, що система безперервного навчання є найважливішою складовою ефективної діяльності персоналу компаній. Віднесення основних носіїв знань ‑ команди, замовника, систем навчання і глибинних знань до певних дискретних станів, в яких може перебувати система, дозволяють відобразити систему за допомогою ланцюга Маркова
Посилання
- ISO/DIS 29990:2010. Learning services for non-formal education and training – Basic requirements for service providers (2010). ISO: ISO/TK 232, 18.
- Bosco, J. (2007). Lifelong learning: what? why? How? Western Michigan University, 8. Available at: http://homepages.wmich.edu/~bosco/docs/LifelongLearning-2.pdf
- Making a European Area of Lifelong Learning a Reality (2001). Commission of the European Communities. Brussels, 40. Available at: http://aei.pitt.edu/42878/1/com2001_0678.pdf
- Bushuyev, S. D., Bushuyev, D. A., Rogozina, V. B., Mikhieieva, O. V. (2015). Convergence of knowledge in project management. Technology and Applications, IDAACS, 496–500.
- Ozorhon, B., Karatas, C. G., Demirkesen, S. (2014). A Web-based Database System for Managing Construction Project Knowledge. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 119, 377–386. doi: 10.1016/j.sbspro.2014.03.043
- Kvasz, L. (2014). Kuhn’s Structure of Scientific Revolutions between sociology and epistemology. Studies in History and Philosophy of Science Part A, 46, 78–84. doi: 10.1016/j.shpsa.2014.02.006
- Stepko, M. F., Klymenko, B. V., Tovazhnyansky, L. L. (2004). Bologna process and lifelong learning. NTU "Kharkov Polytechnic University". Kharkov, 111. Available at: http://library.zntu.edu.ua/Bolon_process/Book.pdf
- Sherstyuk, O., Olekh, Т., Kolesnikova, K. (2016). The research on role differentiation as a method of forming the project team. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2/3 (80), 63–68. doi: 10.15587/1729-4061.2016.65681
- Otradskaya, T., Gogunskii, V. (2016). Development process models for evaluation of performance of the educational establishments. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3/3 (81), 12–22. doi: 10.15587/1729-4061.2016.66562
- Rivera, A., Kashiwagi, J. (2016). Identifying the State of the Project Management Profession. Procedia Engineering, 145, 1386–1393. doi: 10.1016/j.proeng.2016.04.204
- Lizunov, P. P., Beloshchitsky, S. A., Beloshchitskaya, S. V. (2011). Design – vector control by higher education institutions. Management of development of complex systems, 6, 135–139.
- Oganov, A. V., Gogunsky, V. D. (2013). Using the theory of constraints in implementing enterprise project management office. GESJ: Computer Sciences and Telecommunications, 4 (40), 59–65.
- Kolesnikova, K. V. (2013). Modeling of semistructured project management systems. Odes'kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsi, 3 (42), 127–131. doi: 10.15276/opu.3.42.2013.25
- Demings System of Profound Knowledge. DEMING.PRO. Available at: http://www.deming.pro/deming_profound_knowledge.html
- Project Management Competency Development Framework (PMCDF) (2013). Model development project manager competencies, 91.
- Jeffery, K. J. (2015). Distorting the metric fabric of the cognitive map. Trends in Cognitive Sciences, 19 (6), 300–301. doi: 10.1016/j.tics.2015.04.001
- Naimpally, A., Ramachandran, H., Smith, C. (2011). Lifelong Learning for Engineers and Scientists in the Information Age. Elsevier, 102.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Viktor Gogunskii, Olexii Kolesnikov, Kateryna Kolesnikova, Dmytro Lukianov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.