Визначення пареметрів електроприводу стрілочного переводу шпального типу на базі електромагніту та лінійного індукторного електродвигуна

Автор(и)

  • Serhii Buriakovskyi Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-2469-7431
  • Artem Maslii Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-0554-8150
  • Andrii Maslii ТОВ «Укртранссигнал» вул. Луї Пастера, 2, м. Харків, Україна, 61075, Україна https://orcid.org/0000-0001-7188-3638

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.75860

Ключові слова:

стрілочний перевід, електропривід, лінійний індукторний двигун, електромагніт, методи оптимізації

Анотація

Визначені параметри електропривода стрілочного переводу на базі двох лінійних двигунів та проведений аналіз отриманих результатів. Об’єкт дослідження – процеси в електромеханічній системі стрілочного переводу. Предмет досліджень – лінійні електродвигуни різних конфігурацій. Розрахована конструкція лінійного електромагнітного перетворювача і електроприводу. Знайдено технічне рішення створення безредукторного стрілочного переводу. Аналіз дослідження впливу характеристики тертя та марки переводу геометричні параметри лінійного двигуна дозволив обрати найкращий варіант з урахуванням марки рельсу

Біографії авторів

Serhii Buriakovskyi, Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра енергозбереження, електротехніки та електромеханіки

Artem Maslii, Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра енергозбереження, електротехніки та електромеханіки

Andrii Maslii, ТОВ «Укртранссигнал» вул. Луї Пастера, 2, м. Харків, Україна, 61075

Інженер

Посилання

  1. Maslyi, Ar. S., Buriakovskyi, S. H., Petrushyn, A. D., Maslyi, An. S. (2013). Razrabotka elektropryvoda strelochnoho perevoda s ventylno-ynduktornym elektrodvyhatelem y yssledovanye na matematycheskoi modely rezhymov eho raboty. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI», 36, 198–201.
  2. Smyrnov, V. V., Buriakovskyi S. G. (2010). Rehulyruemyi strelochnyi elektropryvod. Mizhnarodnyi informatsii naukovo-tekhnichnyi zhurnal «Lokomotyv-inform», 7, 8–9.
  3. Kornienko, V. V., Omel'yanenko, V. I. (2007). Vy'sokoskorostnoj e'lektricheskij transport. Mirovoj opy't. Nacional'ny'j tekhnicheskij universitet «Khar'kovskij politekhnicheskij institut», 159.
  4. Lyubars'kyij, B. G., Yeritsian, B. Kh., Yakunin, D. I., Hliebova, M. L. (2015). Optymizatsiia parametriv liniinoho dvyhuna nakhylu kuzova transportnykh zasobiv. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu "KhPI", 41, 58–66.
  5. Hovorukha, V. V. (2008). Proektyrovanye y vnedrenye strelochnikh perevodov dlia hornikh predpryiatyi. Sbornyk Donetskoho Natsyonalnoho tekhnycheskoho unyversyteta, 16 (142), 57–66.
  6. Kondratenko, S. L. (2011). Avtoperekliuchatel strelochnoho еlektropryvoda. Avtomatyka y telemekhanyka zheleznikh doroh Rossyy. Tekhnyka, tekhnolohyia, sertyfykatsyia, 1, 114–119.
  7. EBI Switch 2000. Available at: http://www.bombardier.com/content/dam/Websites/bombardiercom/supporting-documents/Sustainability/Reports/BT/Bombardier-Transportation-EPD-EBI-Switch-2000-en.pdf
  8. Liudvinavičius, L., Dailydka, S., Sładkowski, A. (2016). New possibilities of railway traffic control systems. Transport Problems, 11 (2), 133–142. doi: 10.20858/tp.2016.11.2.13
  9. Wang, P. Design of High-Speed Railway Turnouts. Available at: http://www.sciencedirect.com/science/book//9780323396172?via%3Dihub
  10. Zharinova, A. G. Pat. 95497 Ukrayina: MPK(2014.01) B61L 5/00. Elektropryvid strilochnogo perevodu. Zayavnyky ta patentovlasnyky Buryakovskyj S. G., Maslij A. S., Maslij A. S. # u201407676; declareted: 08.07.14; published: 25.12.14, Byul. 24, 4.
  11. Poliakov, V. O., Khachapuridze, M. M. (2007). Analysis and synthesis of the dynamics of electrodynamic trains with linear motor. Nauka ta progres transportu, 15, 159–166.
  12. Alonge, F., Cirrincione, M., D’Ippolito, F., Pucci, M., Sferlazza, A. (2016). Adaptive feedback linearizing control of linear induction motor considering the end-effects. Control Engineering Practice, 55, 116–126. doi: 10.1016/j.conengprac.2016.06.018
  13. Ganji, B., Askari, M. H. (2016). Analysis and modeling of different topologies for linear switched reluctance motor using finite element method. Alexandria Engineering Journal, 5. doi: 10.1016/j.aej.2016.07.017
  14. Yvanchenko, F. K., Krasnoshapka, V. A. (1983). Dynamyka metallurhycheskykh mashyn. Moscow: Metallurhyia, 295.
  15. Buriakovskyi, S. H., Smyrnov, V. V. (2008). Matematycheskaia model elektropryvoda strelochnoho perevoda s uchetom kharakterystyky trenyia. Visnyk natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «Kharkivskyi politekhnichnyi instytut», 30, 329–330.
  16. Altaev, V. Y., Motoryn, V. Y. (1986). Optymyzatsyia v tekhnyke. Moscow: Myr, 350.
  17. Reznykov, Y. M. (1975). Strelochnye elektropryvody elektrycheskoi y horochnoi tsentralyzatsyy. Moscow: Transport, 152.
  18. Shtoier, R. (1992). Mnohokryteryalnaia optymyzatsyia. Moscow: Radyo y sviaz, 504.
  19. Weise, T. (2008). Global optimization algorithms theory and application. E-Book, 820.
  20. Severyn, V. P. (2013). Metodi mnohomernoi bezuslovnoi mynymyzatsyy. Nacional'ny'j tekhnicheskij universitet «Khar'kovskij politexnicheskij institut», 160.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-31

Як цитувати

Buriakovskyi, S., Maslii, A., & Maslii, A. (2016). Визначення пареметрів електроприводу стрілочного переводу шпального типу на базі електромагніту та лінійного індукторного електродвигуна. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(1(82), 32–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.75860

Номер

Розділ

Виробничо-технологічні системи