Дослідження технологічної надійності залізничних станцій на прикладі обробки транзитних поїздів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.91074Ключові слова:
технологічна надійність, імовірність відмови, безвідмовність, імітаційне моделюванняАнотація
Досліджено вплив основних технологічних параметрів на імовірність відмови та час безвідмовної роботи вчасного приймання та відправлення транзитних вантажних поїздів. Встановлені закономірності формування відмов при зміні добового навантаження, технологічного оснащення транзитних парків та величини нерівномірності вхідного та вихідного потоків. Дослідження проводились імітаційним моделюванням (Java SE 7.0 (Oracle), середовище розробки Eclips, AnyLogic) на прикладі типових норм технічних станцій
Посилання
- Paramonov, Y., Tretyakov, S., Hauka, M. (2015). Binary lambda-set function and reliability of airline. Reliability: theory & applications, 10 (03 (38)), 37–42.
- Breznicka, A., Chovanec, A. (2015). Mathematic and simulation modeling for analysis prediction of risk. Reliability: theory & applications,10 (04 (39)), 29–34.
- Stepanyants, A. S., Victorova, V. S. (2010). Reliability and capability modeling of technological systems with buffer storage. Reliability: theory & applications, 1 (02 (17)), 40–49.
- Kolowrocki, K., Kwiatuszewska-Sarnecka, B., Soszynska, J. (2010). Preliminary reliability, risk and availability analysis and evaluation of bulk cargo transportation system in variable operation conditions. Reliability: theory & applications, 1 (2 (17)), 173–183.
- Shramenko, N. Ju. (2015). Effect of process-dependent parameters of the handling-and-storage facility operation on the cargo handling cost. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (77)), 43–47. doi: 10.15587/1729-4061.2015.51396
- Skalozub, V. V., Ivanov, O. P., Shvec', O. M. (2015). Nechitki modeli upravlinnja ekspluatacijeju tehnichnyh system dlja zabezpechennja stijkosti zaliznychnyh perevezen'. Transportni systemy i tehnologii' perevezen', 9, 65–71.
- Butko, T., Prokhorchenko, A., Muzykin, M. (2016). An improved method of determining the schemes of locomotive circulation with regard to the technological peculiarities of railcar traffic. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 47–55. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80471
- Tartakovskyi, E., Gorobchenko, O., Antonovych, A. (2016). Improving the process of driving a locomotive through the use of decision support systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 4–11. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80198
- Katsman, M. D., Myronenko, V. K., Matsiuk, V. I. (2015). Mathematical models of ecologically hazardous rail traffic accidents. Reliability: theory & applications, 10 (01 (36)), 28–39.
- Myronenko, V. K., Kacman, M. D., Gorbaha, M. M., Macjuk, V. I. (2015). Matematychna model' staniv ta nadijnosti zaliznychnoi' transportnoi' systemy pry perevezennjah nebezpechnyh vantazhiv. Systemy obrobky informacii', 9, 161–167.
- Macjuk, V. I. (2015). Doslidzhennja tehnologichnoi' nadijnosti parkiv tehnichnyh stancij dyskretno-podijevym modeljuvannjam. Zbirnyk naukovyh prac' Derzhavnogo ekonomiko-tehnologichnogo universytetu transportu. Serija: Transportni systemy i tehnologii', 26-27, 268–272.
- Macjuk, V. I. (2016). Pryncypy zabezpechennja tehnologichnoi' nadijnosti zaliznychnyh transportnyh system. Zbirnyk naukovyh prac' Derzhavnogo ekonomiko-tehnologichnogo universytetu transportu. Serija: Transportni systemy i tehnologii', 28, 262–271.
- Samsonkin, V. M., Adzhavenko, M. M. (2014). Rozrobka modelej ocinky vplyvu ljuds'kogo chynnyka na innovacijnyj rozvytok pidpryjemstv zaliznychnogo transportu. Problemy ekonomiky, 1, 77–82. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_1_11
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Viacheslav Matsiuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.