Дослідження технологічної надійності залізничних станцій на прикладі обробки транзитних поїздів

Автор(и)

  • Viacheslav Matsiuk Державний економіко-технологічний університет транспорту вул. М. Лукашевича, 19, м. Київ, Украина, 03049, Україна https://orcid.org/0000-0003-2355-2564

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.91074

Ключові слова:

технологічна надійність, імовірність відмови, безвідмовність, імітаційне моделювання

Анотація

Досліджено вплив основних технологічних параметрів на імовірність відмови та час безвідмовної роботи вчасного приймання та відправлення транзитних вантажних поїздів. Встановлені закономірності формування відмов при зміні добового навантаження, технологічного оснащення транзитних парків та величини нерівномірності вхідного та вихідного потоків. Дослідження проводились імітаційним моделюванням (Java SE 7.0 (Oracle), середовище розробки Eclips, AnyLogic) на прикладі типових норм технічних станцій

Біографія автора

Viacheslav Matsiuk, Державний економіко-технологічний університет транспорту вул. М. Лукашевича, 19, м. Київ, Украина, 03049

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра управління процесами перевезень

Посилання

  1. Paramonov, Y., Tretyakov, S., Hauka, M. (2015). Binary lambda-set function and reliability of airline. Reliability: theory & applications, 10 (03 (38)), 37–42.
  2. Breznicka, A., Chovanec, A. (2015). Mathematic and simulation modeling for analysis prediction of risk. Reliability: theory & applications,10 (04 (39)), 29–34.
  3. Stepanyants, A. S., Victorova, V. S. (2010). Reliability and capability modeling of technological systems with buffer storage. Reliability: theory & applications, 1 (02 (17)), 40–49.
  4. Kolowrocki, K., Kwiatuszewska-Sarnecka, B., Soszynska, J. (2010). Preliminary reliability, risk and availability analysis and evaluation of bulk cargo transportation system in variable operation conditions. Reliability: theory & applications, 1 (2 (17)), 173–183.
  5. Shramenko, N. Ju. (2015). Effect of process-dependent parameters of the handling-and-storage facility operation on the cargo handling cost. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (77)), 43–47. doi: 10.15587/1729-4061.2015.51396
  6. Skalozub, V. V., Ivanov, O. P., Shvec', O. M. (2015). Nechitki modeli upravlinnja ekspluatacijeju tehnichnyh system dlja zabezpechennja stijkosti zaliznychnyh perevezen'. Transportni systemy i tehnologii' perevezen', 9, 65–71.
  7. Butko, T., Prokhorchenko, A., Muzykin, M. (2016). An improved method of determining the schemes of locomotive circulation with regard to the technological peculiarities of railcar traffic. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 47–55. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80471
  8. Tartakovskyi, E., Gorobchenko, O., Antonovych, A. (2016). Improving the process of driving a locomotive through the use of decision support systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 4–11. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80198
  9. Katsman, M. D., Myronenko, V. K., Matsiuk, V. I. (2015). Mathematical models of ecologically hazardous rail traffic accidents. Reliability: theory & applications, 10 (01 (36)), 28–39.
  10. Myronenko, V. K., Kacman, M. D., Gorbaha, M. M., Macjuk, V. I. (2015). Matematychna model' staniv ta nadijnosti zaliznychnoi' transportnoi' systemy pry perevezennjah nebezpechnyh vantazhiv. Systemy obrobky informacii', 9, 161–167.
  11. Macjuk, V. I. (2015). Doslidzhennja tehnologichnoi' nadijnosti parkiv tehnichnyh stancij dyskretno-podijevym modeljuvannjam. Zbirnyk naukovyh prac' Derzhavnogo ekonomiko-tehnologichnogo universytetu transportu. Serija: Transportni systemy i tehnologii', 26-27, 268–272.
  12. Macjuk, V. I. (2016). Pryncypy zabezpechennja tehnologichnoi' nadijnosti zaliznychnyh transportnyh system. Zbirnyk naukovyh prac' Derzhavnogo ekonomiko-tehnologichnogo universytetu transportu. Serija: Transportni systemy i tehnologii', 28, 262–271.
  13. Samsonkin, V. M., Adzhavenko, M. M. (2014). Rozrobka modelej ocinky vplyvu ljuds'kogo chynnyka na innovacijnyj rozvytok pidpryjemstv zaliznychnogo transportu. Problemy ekonomiky, 1, 77–82. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2014_1_11

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-27

Як цитувати

Matsiuk, V. (2017). Дослідження технологічної надійності залізничних станцій на прикладі обробки транзитних поїздів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3 (85), 18–24. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.91074

Номер

Розділ

Процеси управління