Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Social Work and Education
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 7 № 1 (2020): Social Work and Education
Том 7 № 1 (2020): Social Work and Education
Опубліковано:
2020-04-22
RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK
СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ВНУТРІШНО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ: ОГЛЯД ЯКІСНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ В НІГЕРІЇ
Solomon Amadasun
7-29
PDF (English)
САМООЦІНКА СТАТЕВОГО ЖИТТЯ ЧОЛОВІКІВ, ЯКІ ВІДБУВАЮТЬ ПОКАРАННЯ У В’ЯЗНИЦІ ТА ПОЧУТТЯ ПСИХОФІЗИЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЯК ПРЕДИКТОРИ РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
Jakub Bartoszewski, Wojciech Piestrzyński, Dariusz Sarzała, Krzysztof Kowalik
30-40
PDF (English)
ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДЕФОРМАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Olha Hlavatska
41-52
PDF
ПРАКТИКА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ ЕКОНОМІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ПІДТРИМКИ ДОМОГОСПОДАРСТВ: ПОБУДОВА СТІЙКОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ БАТЬКІВ ПРАЦЮЮЧИХ ДІТЕЙ
Tracy BE Omorogiuwa
53-64
PDF (English)
RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION
РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА У ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНІХ КОНЦЕПЦІЯХ ТА СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
Nadiia Horishna
65-75
PDF
БІЛІНГВАЛЬНА ПРОФЕСЙНА ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Svitlana Kolyadenko, Svitlana Sytniakivska, Natalia Seiko
76-83
PDF
RECENT ISSUES IN EDUCATION
ТРАНСФОРМАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В ІСЛАМСЬКІЙ ОСВІТІ В ІНДОНЕЗІЇ
Bashori Bashori, Muhammad Anggung Manumanoso Prasetyo, Edi Susanto
84-99
PDF (English)
АБСЕНТЕЇЗМ СЕРЕД СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Edita Bekteshi
100-123
PDF (English)
ПОТЕНЦІАЛ АКМЕОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АКЦЕНТИ
Svitlana Kalaur, Olga Soroka
124-134
PDF
СОЦІАЛЬНА ДИМЕНЦІЯ ПРИ ДОСТУПІ ДО ВИЩОЇ ОСВІТИ У 1970-1998 РОКАХ У ГРЕЦІЇ
Dimitris Karantonis
135-142
PDF (English)
ВДОСКОНАЛЕННЯ СУБ’ЄКТНОСТІ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Andriana Kelemen
143-152
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Подати статтю
Подати статтю
Поточний номер
Ключові слова