Особливості діагностування судової енергетичної установки з використанням тренажерного комплексу ERS-500 TechSim TRANSAS MIP LTD у процесі підготовки суднових механіків
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6733.47.2023.300113Ключові слова:
тренажерне обладнання, ERS 5000 TechSim, діагностика, двигунАнотація
Тренажерні системи займають один із пріоритетних напрямів у навчанні безаварійної експлуатації судової енергетичної установки (СЕУ). Імітаційно-тренажерні комплекси, максимально наближені до реального суднового машинного відділення, дозволяють курсантам набувати правильних та стійких навичок. Враховуючи важливість тренажерної підготовки у формуванні професійно важливих якостей, внесок у безпеку експлуатації при обслуговуванні машинного відділення суден – її забезпечення потребує комплексного та системного підходу. Розвиток і конструктивне ускладнення спеціальної техніки, що спостерігається в даний час, а також збільшення кількості реалізованих в ній завдань, вимагають від суднових інженер-механіків технічного професіоналізму, дотримання встановлених правил і порядку дій. З цієї причини підготовка операторів немислима без використання тренажерних засобів, які дозволяють заощаджувати ресурси навчального закладу, скоротити вартість навчання, зменшити аварійність дорогого обладнання у процесі його освоєння, відпрацьовувати дії у разі виникнення нестандартних ситуацій. Будь-який тренажер є фізичною моделлю, подібною до реального об'єкта із заданим ступенем точності. Особливістю тренажера є те, що при впливі навколишніх пристроїв та блоків на органи почуттів оператор отримує візуальну, тактильну, звукову та іншу інформацію, яка і створює ілюзію управління СЕУ. Тренажер охоплює найважливіші напрями навчання у повній відповідності до вимог Міжнародної конвенції про підготовку та дипломування моряків та несення вахти STCW з манільськими поправками від 2010 року. Практична підготовка суднових інженер-механіків на тренажерах є завершальною стадією теоретичного навчання. При роботі на тренажері ERS 5000 TechSim, інженер-механік (курсант), застосовуючи наявні знання, отримує досвід, дуже близький до роботи в реальних умовах, і одночасно йде процес уточнення та закріплення його теоретичних знань
Посилання
Information Model of V2I System of the Vehicle Technical Condition Remote Monitoring and Control in Operation Conditions / I.V. Gritsuk, V. Volkov, V. Mateichyk, Y. Grytsuk, Y. Ni-kitchenko, D. Klets, M. Smieszek, Y. Volkov, R. Symonenko, and A. Grytsuk. SAE Technical Paper. 2018-01-0024. 2018. Pp. 1-14. DOI: https://doi.org/10.4271/2018-01-0024.
Говорущенко Н.Я. Системотехника автомобильного транспорта (расчетные методы исследований). Харьков : ХНАДУ, 2011. 292 с.
Metcalf T. (1997). Listening to your clients. Life Association News. 1997. Vol. 92(7). Pp. 16-18.
International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers, July 1978; International Code on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers, 1995, with amendments adopted in 2010 (Manila Amendments).
IMO Model Course 2.07 «Engine-room simulator». 2017.
TechSim 5000 simulator. ERS 5000 TechSim. MAN B&W 6S60MC-C Diesel Engine – Tanker LCC (Aframax). 2014. 279 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал "Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Технічні науки" видається під ліцензією СС-BY (Ліцензія «Із зазначенням авторства»).
Дана ліцензія дозволяє поширювати, редагувати, поправляти і брати твір за основу для похідних навіть на комерційній основі із зазначенням авторства. Це найзручніша з усіх пропонованих ліцензій. Рекомендується для максимального поширення і використання неліцензійних матеріалів.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди, які стосуються неексклюзивного поширення роботи в тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.