Аналіз сучасного стану систем моніторингу суден та шляхи їх вдосконалення
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6733.47.2023.300115Ключові слова:
системи моніторингу суден, доступ до даних в режимі реального часу, планування технічного обслуговування, навчання персоналу, надійність електронних систем, автоматизація в судноплавстві, кібербезпека, безпека на морі, ефективність суднаАнотація
Ця стаття глибоко розглядає функціонал системи K-Chief 600, зосереджуючись на ключових аспектах, що визначають її ефективність. Серед суттєвих переваг варто відзначити можливість операторів суден зекономити час та забезпечити ефективну роботу судна завдяки реальному доступу до критичних даних та управлінських функцій. Інтерфейс системи, спроектований з огляду на зручність користування, дозволяє операторам швидко адаптуватися, спрощуючи моніторинг та управління різними аспектами обладнання судна. Звітність та аналітичні можливості системи відіграють ключову роль у веденні журналу, аналізі продуктивності обладнання та розробці планів технічного обслуговування. Модульна конструкція K-Chief 600 надає гнучкість та можливість розширення, що дозволяє пристосовувати систему до конкретних потреб конкретного судна. Однак серед недоліків варто відзначити високі витрати та складність встановлення, що може ускладнити доступність для певних операторів. Для ефективного використання системи важливо провести навчання операторів та персоналу, що може займати багато часу та ресурсів. Залежність від електронних систем також вносить свої виклики, оскільки існує потенційний ризик відмов та потреба у спеціальних запчастинах та технічній підтримці. У зв'язку із зазначеними плюсами та мінусами, перспективи вдосконалення системи включають зниження вартості для більш широкого кола операторів, розширення автоматизації функцій контролю та моніторингу для поліпшення ефективності та безпеки, а також систематичне оновлення для підвищення надійності та кіберзахисту. Загалом, K-Chief 600 виявляється потужним інструментом для управління та моніторингу суднового обладнання. Проте, для його ефективного використання важливо розглядати витрати, проводити якісне навчання персоналу та удосконалювати аспекти безпеки.
Посилання
Maritime Safety Committee (MSC). 100th session, 2018. International Maritime Organisation. URL: http://www.imo.org/en/MediaCentre/MeetingSummaries/MSC/Pages/MSC-100th-session.aspx (дата звернення: 19.05.2023).
Kongsberg K-Chief 600 Ship@Web Operator Manual. URL: https://www.kongsberg.com/globalassets/maritime/km-products/product-documents/k-chief-600-shipweb/ (дата звернення: 15.06.2023).
Standardisation of data monitoring on-board vessels / S. Lim, K. Pazouki, A. Coraddu, A.J. Murphy, S. Younessi, M. Judd. 12th Conference on Sustainable Development of Energy, Water and Environment Systems, Dubrovnik, Croatia, 4-8 October 2017.
Lim S., Pazouki K., Murphy A.J. Monitoring Systems in Design of Ships. Practical Design of Ships and Other Floating Structures PRADS 2019. Vol. 65. Pp.338-348. DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-15-4680-8_24.
Kongsberg K-Fleet Maintenance. URL: https://k-fleet.kongsbergdigital.com/wp-content/uploads/2023/11/KFD100005-1-K-Fleet-Maintenance-datasheet.pdf (дата звернення: 20.06.2023).
K-Chief 600 Touch control panel - Kongsberg Maritime. URL: https://www.yumpu.com/en/document/view/23885231/k-chief-600-touch-control-panel-kongsberg-maritime (дата звернення: 20.06.2023).
Long-term Monitoring System for Ship's Engine Performance Analysis Based on the Web / Kwon H.-J., Yang H.-S., Kim M.-K., Lee S.-G. Journal of Advanced Marine Engineering and Technology. 2015. Vol. 39(4). Pp. 483-488. DOI: https://doi.org/10.5916/jkosme.2015.39.4.483.
Li F. Research on Ship Energy Consumption Monitoring System Based on Computer Intelligent Technology. Journal of Physics: Conference Series. 2020. Vol. 1648. Pp. 1-7. DOI: https://doi.org/10.1088/1742-6596/1648/2/022054.
Dęsoł M. Diagnostic Signals on Board Vessels with Dynamic Positioning System. Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni. 2018. Vol. 106. Pp. 71-80. DOI: https://doi.org/10.26408/106.07.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал "Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Технічні науки" видається під ліцензією СС-BY (Ліцензія «Із зазначенням авторства»).
Дана ліцензія дозволяє поширювати, редагувати, поправляти і брати твір за основу для похідних навіть на комерційній основі із зазначенням авторства. Це найзручніша з усіх пропонованих ліцензій. Рекомендується для максимального поширення і використання неліцензійних матеріалів.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди, які стосуються неексклюзивного поширення роботи в тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.