СОЦІОКУЛЬТУРНІ КОМУНІКАЦІЇ У ДИЗАЙНІ XX–XXI СТОЛІТЬ

Автор(и)

  • Lilia Derman cтарший викладач кафедри дизайну та реклами Інституту філософської освіти та науки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2014.138092

Ключові слова:

дизайн, ідея, естетика, феномен, мораль, етика, образ, соціокультурне життя, культура

Анотація

У статті порушено основні питання щодо соціокультурних експлікацій у дизайні, досліджуються морально-етичні та естетичні аспекти. Також визначається роль і вплив дизайну на духовне та соціокультурне життя.

Розглядається аксіологічна складова дизайну і його антропологічний вимір. Порушено питання щодо специфіки становлення і розвитку дизайну як духовно-практичного феномена в інформаційно-культурному просторі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення