Евристичне мислення як умова успішної професійної діяльності майбутніх дизайнерів середовища
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2017.138794Ключові слова:
евристичні методи, евристичне мислення, підготовка дизайнерів середовища.Анотація
Мета роботи ‒ розгляд теоретичних аспектів евристичного мислення майбутніх дизайнерів середовища як необхідної умови успішності їх професійної діяльності. Стрімкий розвиток світової глобалізації, високі темпи удосконалення науки і техніки, умови постійного наростання екологічних, техногенних, природних загроз катаст-
роф актуалізують проблему розвитку евристичного мислення у студентів з метою забезпечення можливостей самостійного набуття знань, їх творчого та адекватного застосування за різних умов практичної діяльності. Методологічною основою дослідження є системний аналіз, загальнонаукові методи систематизації та узагальнення, метод порівняльного аналізу. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень щодо підготовки майбутніх дизайнерів середовища, реалізації основних форм і методів евристичного навчання, особливостей розвитку евристичного мислення, що є необхідною умовою успішності їх професійної діяльності, фахового зростання, підготовки фахівців творчих, відповідальних, ініціативних, готових до самореалізації і швидкої адаптації до нових умов. Основою евристичного навчання майбутніх дизайнерів є творче мислення, а використання комп’ютерних технологiй є допомiжною платформою, що забезпечує формування й підготовку кваліфікованих фахівців. Упровадження дисципліни "Комп’ютерне моделювання середовища" під час підготовки майбутніх дизайнерів середовища, дозволить кожному студенту усвідомити себе як особистість, а отже, побачити особистісну цінність своїх проектів; активізує мислення студентів, зформує у них позитивні мотиваційні установки щодо майбутньої фахової діяльності; виробить звичку активно, креативно-творчо, раціонально мислити та діяти. Висновки. Успішна реалізація основних форм і методів евристичного навчання, вдало підібрана система творчих завдань і нестандартних задач сприятимуть підвищенню ефективності навчального процесу, забезпечать розвиток креативних здібностей студентів, формування навичок творчого вирішення проблемних ситуацій, підніме освіту на новий професійний рівень.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.