Сучасний стан конструктивної досконалості бункерних вагонів для перевезення зернових та перспективи його розвитку

Автор(и)

  • О. V. Fomin Державний економiко-технологiчний унiверситет транспорту, м. Київ, Україна
  • N. G. Murashova Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, м. Дніпропетровськ, Україна
  • V. S. Voropai ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь, Україна
  • V. V. Kovalenko Cхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6733.34.2017.105920

Ключові слова:

транспорт, транспортна механіка, вантажні вагони, конструктивна досконалість, хопери-зерновози

Анотація

Виконаний аналіз сучасного стану парку вагонів-хоперів для перевезення зерна в Україні. Висвітлені конструкційні особливості вагонів-хоперів різного типу, визначена конструктивна досконалість зерновозів (з сімейства бункерних вагонів-хоперів) та перспективи її розвитку. Запропонований кузов нового покоління «краплеподібної» форми зі збільшеним об'ємом за рахунок максимально якісного використання розрахункового габариту

Біографії авторів

О. V. Fomin, Державний економiко-технологiчний унiверситет транспорту, м. Київ

Доктор технічних наук, доцент

N. G. Murashova, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, м. Дніпропетровськ

Науковий співробітник

V. S. Voropai, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Маріуполь

Кандидат технічних наук, старший викладач

V. V. Kovalenko, Cхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, м. Сєвєродонецьк

Аспірант

Посилання

Перелік використаних джерел (ГОСТ):

Фомин А.В. Повышение степени идеальности грузовых вагонов и прогнозирование стадий их эволюции / А.В. Фомин // Науковий вісник національного гірничого університету. – Дніпропетровськ : Дніпр. нац. гірн. ун-т, 2015. – Вип. 3. – С. 68-76.

Фомін О.В. Теоретичні основи програмного комплексу визначення та використання математичних моделей складових вантажних вагонів / О.В. Фомін // Вісник Кременчуцького національного університету ім. М. Остроградського. – Кременчук : 2013. – № 6. – С. 87-91.

Kelrykh М.В. Perspective directions of planning carrying systems of gondolas / M.В. Kelrykh, O.V. Fomin // Metallurgical and Mining Industry : Scientific and technical journal. – Dnipropetrovsk, 2014. – № 6. – Рp. 57-60.

Формирование автоматизированной системы расчета пропускной способности железнодорожных сетей для продвижения грузопотоков предприятий горно-металлургического комплекса / С.В. Панченко и др. // Науковий вісник національного гірничого університету. – Дніпропетровськ : Дніпр. нац. гірн. ун-т, 2016. – Вип. 2. – С. 93-99.

Аnalysis of the constructive features of railway brakes and methods of improving the process of their functioning / N. Gorbunov et al. // ТЕКА Commission of Motorization and Power Industry in Agriculture. – Poland, 2013. – Vol. 13. – № 5. – Р. 98-102.

Fomin O.V. Development and application of cataloging in structural design of freight car building / O.V. Fomin, O.V. Burlutsky, Yu.V. Fomina // Metallurgical and Mining Industry : Scientific and technical journal. – Dnipropetrovsk, :2015. – № 2. – Рp. 250-256.

Мямлин С.В. Проблемы и перспективы перевозки зерновых грузов железнодорожным транспортом в Украине / С.В. Мямлин, Д.Н. Козаченко, Р.В. Вернигора // Залізничний транспорт України. – 2013. – Вип. 2 (99). – С. 32-34.

Lovska A.A. Peculiarities of computer modeling of strength of body bearing construction of gondola car during transportation by ferry-bridge / A.A. Lovska // Metallurgical and mining industry : Scientific and technical journal. – Dnipropetrovsk, 2015. – № 1. – Рp. 49-54.

Пат. 101213 Україна, МПК B 61 D 7/00. B 61 F 1/02, B 61 D 7/16, B 61 D 17/06, B 61 D 17/08. Залізничний піввагон-хопер для гарячих котунів та агломерату.

ОСТ 24.050.37-84. Вагоны грузовые и пассажирские. Методы испытаний на прочность и ходовые качества. – Утв. и введ. 1985-01-07, № ВА-002/10324. – М. : Министерство тяжелого и транспортного машиностроения, 1984. – 49 с.

Нормы для расчета и проектирования вагонов железных дорог МПС колеи 1520 мм (несамоходных). – [Действует от 01.07.1996]. – М. : ГосНИИВ-ВНИИЖТ, 1996. – 317 с.

References:

Fomin O.V. Increase of the freight wagons ideality degree and prognostication of their evolution stages. Naukovii vіsnik natsіonal'nogo gіrnichogo unіversitetu – Scientific Bulletin of National Mining University, 2015, iss. 2, pp. 68-76. (Eng.)

Fomin O.V. Teoretychni osnovy programnoho kompleksu vyznachennya ta vykorystannya matematychnykh modeley skladovykh vantazhnykh vagoniv [Theoretical Foundations software package definition and use of mathematical models of components off freight wagons]. Visnyk Kremenchuts'koho natsional'noho universytetu imeni Mykhayla Ostrograds'koho – Bulletin of the Kremenchug National University Mykhailo Ostrohradskyi, 2013, no. 6, pp. 87-91. (Ukr.)

Kelrykh М. Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Metallurgical and Mining Industry, 2014, no. 6, pp. 64-67. (Eng.)

Panchenko S.V., Butko T.V., Prokhorchenko A.V., Parkhomenko L.O. Formation of an automated traffic capacity calculation system of rail networks for freight flows of mining and smelting enterprises. Natsional'nyi Hirnychyi Universytet. Naukovyi Visnyk – Bulletin of the National Dnipropetrovsk Mining University, 2016, no. 2, pp. 93-99. (Eng.)

Gorbunov N., Kravchenko E., Demin R., Nogenko O., Prosvirova O. Аnalysis of the constructive features of railway brakes and methods of improving the process of their functioning. ТЕКА Commission of Motorization and Power Industry in Agriculture, 2013, vol. 13, no. 5, pp. 98-102. (Eng.)

Fomin O.V., Burlutsky O.V., Fomina Yu.V. Development and application of catalogin structural design of freight car building. Metallurgical and Mining Industry, 2015, no. 2, pp. 250-256. (Eng.)

Miamlin S.V., Kozachenko D.M., Vernigora R.V. Problemy i perspektivy perevozki zernovykh gruzov zheleznodorozhnym transportom v Ukraine [Problems and prospects of transportation of grain cargoes by railway transport in Ukraine]. Zheleznodorozhnyy transport v Ukraine – Rail transport in Ukraine, 2013, no. 2, pp. 32-34. (Rus.)

Lovska A.A. Peculiarities of computer modeling of strength of body bearing construction of gondola car during transportation by ferry-bridge. Metallurgical and mining industry, 2015, no. 1, pp. 49-54. (Eng.)

Fomin O.V., Fomin V.V. Zaliznychnyy pivvahon-khoper dlya haryachykh kotuniv ta ahlomeratu [Rail wagon-hopper for hot pellets and sinter]. Patent UA, no. 101213, 2013. (Ukr.)

RD 24.050.37-84. Vagoni gruzovie i passajirskie. Metodi ispitanij na prochnost’ i hodovie kachestva [Directive document 24.050.37-84. Railways carriages freight and passenger. Methods of tests on durability and working internals]. Moskow, State Research Institution of freight railway cars Publ., 1984. 49 p. (Rus.)

Normi dlya rascheta i proektirovaniya vagonov zheleznih dorog MPS kolei 1520 mm (nesamohodnih) s izmeneniyami i dopolneniyami [Norms calculating and design in grail ways carriages IPS gage railway 1520 mm (non self-propelled) with changes and additions]. Moscow, State Research Institution of freight railway cars – All-Russian Research Institute of railway transport Publ., 1996. 317 p. (Rus.)

##submission.downloads##

Як цитувати

Fomin О. V., Murashova, N. G., Voropai, V. S., & Kovalenko, V. V. (2017). Сучасний стан конструктивної досконалості бункерних вагонів для перевезення зернових та перспективи його розвитку. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Технічні науки, (34), 192–201. https://doi.org/10.31498/2225-6733.34.2017.105920