Моделювання та реінжиніринг бізнес-процесів фірми з продажу продукції суші-маркета
DOI:
https://doi.org/10.31498/2225-6733.49.1.2024.321220Ключові слова:
моделювання бізнес-процесів, суші-маркет, онлайн сервіси доставки, доставка замовлень, обслуговування клієнта, приготування страв, реінжиніринг, методологія IDEFАнотація
Робота присвячена моделюванню та реінжинірингу бізнес-процесів фірми з продажу продукції суші-маркету. Об'єкт дослідження охоплює бізнес-процеси, пов'язані з закупівлею інгредієнтів, приготуванням страв, управлінням запасами, обслуговуванням клієнтів і доставкою. Предметом дослідження є саме моделювання та реінжиніринг процесів, з особливим акцентом на аналіз поточного стану, визначення проблемних аспектів і запровадження нових рішень для підвищення ефективності. Метою даної роботи є розробка оптимізованих моделей бізнес-процесів на основі реінжинірингу, що дозволить підвищити ефективність компанії, знизити витрати, покращити якість продукції та рівень обслуговування. Встановлено, що реінжинірингу потребують бізнес-процеси «Діяльність суші-маркету», а саме його підпроцеси «Прийом та обробка замовлень», а також основним недоліком є відсутність доставки замовлень. Запропоновано заходи з реінжинірингу бізнес-процесів фірми з продажу продукції суші-маркету, які спрямовані на впровадження онлайн служб з доставки замовлень, а саме додавання нових бізнес-процесів «Доставка замовлення», та встановлення зв’язку між іншими бізнес-процесами такими, як: «Приготування страв», «Прийом та обробка замовлень», «Здійснення фінансових операцій». Також були запропоновані заходи щодо впровадження системи управління складом для контроля кількості продуктів. Побудовано діаграми IDEF0, IDEF3 для варіантів «AS-IS» та «TO-BE», виконано їх порівняльний аналіз. Запропоновані моделі мають реальне практичне значення, адже можуть бути застосовані як у конкретних суші-маркетах, так і в аналогічних підприємствах харчової сфери. Впровадження реінжинірингу надає компаніям змогу підвищити свою конкурентоспроможність, стабілізувати та підсилити прибутковість, а також відповідати сучасним вимогам і очікуванням споживачів
Посилання
Sushi Restaurants Market Size, Growth & Industry Statistics By 2030. URL: https://www.databridgemarketresearch.com/reports/global-sushi-restaurants-market (дата звер-нення: 10.09.2024).
Sushi Restaurants Market Demand and Growth Insights 2023. URL: https://www.usdanalytics.com/ (дата звернення: 12.09.2024).
Sushi Restaurants Market to Grow by USD 2.49 Billion. URL: https://www.prnewswire.com/news-releases/sushi-restaurants-market (дата звернення: 12.09.2024).
Dagher J., Fayad L. Business Process Reengineering: A Crucial Approach for Enhanced Organizational Sustainability. Navigating the Intersection of Business, Sustainability and Technology / by ed. El-Chaarani H. et al. 2024. Pp. 25-59. DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-99-8572-2_2.
Restaurant Positions and Their Roles Explained. URL: https://getsling.com/blog/restaurant-positions/ (дата звернення: 17.10.2024).
Use of Online Food Delivery Services to Order Food Prepared Away-From-Home and Associated Sociodemographic Characteristics: A Cross-Sectional, Multi-Country Analysis / M. Keeble et al. International Journal of Environmental Research and Public Health. 2020. Vol. 17(14). Article 5190. DOI: https://doi.org/10.3390/ijerph17145190.
Chandrasekhar N., Gupta S., Nanda N. Food Delivery Services and Customer Preference: A Comparative Analysis. Journal of Foodservice Business Research. 2019. Vol. 22(10). Pp. 1-12. DOI: https://doi.org/10.1080/15378020.2019.1626208.
Last-mile delivery for consumer driven logistics / A. Galkin et al. Transportation Research Procedia. 2019. Vol. 39. Pp. 74-83. DOI: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2019.06.009.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал "Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Технічні науки" видається під ліцензією СС-BY (Ліцензія «Із зазначенням авторства»).
Дана ліцензія дозволяє поширювати, редагувати, поправляти і брати твір за основу для похідних навіть на комерційній основі із зазначенням авторства. Це найзручніша з усіх пропонованих ліцензій. Рекомендується для максимального поширення і використання неліцензійних матеріалів.
Автори, які публікуються в цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди, які стосуються неексклюзивного поширення роботи в тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи в цьому журналі.







