Моделювання та реінжиніринг бізнес-процесів фірми з продажу продукції суші-маркета

Автор(и)

  • О.В. Кривенко ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна https://orcid.org/0009-0006-2860-6575
  • В.О. Кузнецов ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6733.49.1.2024.321220

Ключові слова:

моделювання бізнес-процесів, суші-маркет, онлайн сервіси доставки, доставка замовлень, обслуговування клієнта, приготування страв, реінжиніринг, методологія IDEF

Анотація

Робота присвячена моделюванню та реінжинірингу бізнес-процесів фірми з продажу продукції суші-маркету. Об'єкт дослідження охоплює бізнес-процеси, пов'язані з закупівлею інгредієнтів, приготуванням страв, управлінням запасами, обслуговуванням клієнтів і доставкою. Предметом дослідження є саме моделювання та реінжиніринг процесів, з особливим акцентом на аналіз поточного стану, визначення проблемних аспектів і запровадження нових рішень для підвищення ефективності. Метою даної роботи є розробка оптимізованих моделей бізнес-процесів на основі реінжинірингу, що дозволить підвищити ефективність компанії, знизити витрати, покращити якість продукції та рівень обслуговування. Встановлено, що реінжинірингу потребують бізнес-процеси «Діяльність суші-маркету», а саме його підпроцеси «Прийом та обробка замовлень», а також основним недоліком є відсутність доставки замовлень. Запропоновано заходи з реінжинірингу бізнес-процесів фірми з продажу продукції суші-маркету, які спрямовані на впровадження онлайн служб з доставки замовлень, а саме додавання нових бізнес-процесів «Доставка замовлення», та встановлення зв’язку між іншими бізнес-процесами такими, як: «Приготування страв», «Прийом та обробка замовлень», «Здійснення фінансових операцій». Також були запропоновані заходи щодо впровадження системи управління складом для контроля кількості продуктів. Побудовано діаграми IDEF0, IDEF3 для варіантів «AS-IS» та «TO-BE», виконано їх порівняльний аналіз. Запропоновані моделі мають реальне практичне значення, адже можуть бути застосовані як у конкретних суші-маркетах, так і в аналогічних підприємствах харчової сфери. Впровадження реінжинірингу надає компаніям змогу підвищити свою конкурентоспроможність, стабілізувати та підсилити прибутковість, а також відповідати сучасним вимогам і очікуванням споживачів

Біографії авторів

О.В. Кривенко , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро

Кандидат технічних наук, доцент

В.О. Кузнецов , ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», м. Дніпро

Магістр

Посилання

Sushi Restaurants Market Size, Growth & Industry Statistics By 2030. URL: https://www.databridgemarketresearch.com/reports/global-sushi-restaurants-market (дата звер-нення: 10.09.2024).

Sushi Restaurants Market Demand and Growth Insights 2023. URL: https://www.usdanalytics.com/ (дата звернення: 12.09.2024).

Sushi Restaurants Market to Grow by USD 2.49 Billion. URL: https://www.prnewswire.com/news-releases/sushi-restaurants-market (дата звернення: 12.09.2024).

Dagher J., Fayad L. Business Process Reengineering: A Crucial Approach for Enhanced Organizational Sustainability. Navigating the Intersection of Business, Sustainability and Technology / by ed. El-Chaarani H. et al. 2024. Pp. 25-59. DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-99-8572-2_2.

Restaurant Positions and Their Roles Explained. URL: https://getsling.com/blog/restaurant-positions/ (дата звернення: 17.10.2024).

Use of Online Food Delivery Services to Order Food Prepared Away-From-Home and Associated Sociodemographic Characteristics: A Cross-Sectional, Multi-Country Analysis / M. Keeble et al. International Journal of Environmental Research and Public Health. 2020. Vol. 17(14). Article 5190. DOI: https://doi.org/10.3390/ijerph17145190.

Chandrasekhar N., Gupta S., Nanda N. Food Delivery Services and Customer Preference: A Comparative Analysis. Journal of Foodservice Business Research. 2019. Vol. 22(10). Pp. 1-12. DOI: https://doi.org/10.1080/15378020.2019.1626208.

Last-mile delivery for consumer driven logistics / A. Galkin et al. Transportation Research Procedia. 2019. Vol. 39. Pp. 74-83. DOI: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2019.06.009.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-26

Як цитувати

Кривенко , О., & Кузнецов , В. (2024). Моделювання та реінжиніринг бізнес-процесів фірми з продажу продукції суші-маркета. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Технічні науки, 1(49), 109–116. https://doi.org/10.31498/2225-6733.49.1.2024.321220

Номер

Розділ

122 Комп'ютерні науки та інформаційні технології